bottomه گزارش آماری کسب و کار

1. نحوه مشاهده صفحه گزارش آماری

کافی است که کاربر بر روی دکمه "گزارش کسب و کار" واقع در لیست صفحه "مشاغل من" کلیک نماید.

2.1. اطلاعات کلی کسب و کار

نام کسب و کار نمایش داده شده و در پایین آن دو کادر وجود دارد که به ترتیب:

کادر بازدید کل کسب و کار

عددی که در این کادر وجود دارد بیانگر مجموع تعداد دفعات نمایش کسب و کار در صفحات جستجوی سایت کتاب اول و بازدید کاربران از صفحه کسب و کار در بازه زمانی مشخص شده در قسمت پایین تر این صفحه می باشد.

کادر اطلاعات پلان آگهی

این کادر اطلاعاتی از پلان آگهی کسب و کار را نمایش می دهد که به شرح زیر است:

  • - نوع پلان آگهی خریداری شده
  • - تعداد روزهای باقی مانده از اگهی
  • - بازه زمانی آگهی
  • - لینک برای تمدید آگهی

2.2. دکمه خروجی PDF

کاربر می تواند اطلاعات موجود در این صفحه را به صورت فایل PDF دانلود نماید.

2.3. مبنای گزارش نمودار

در این قسمت کاربر می تواند نوع گزارش مورد نظر خود را انتخاب نماید. انواع گزارش به شرح زیر می باشد:

با وارد نمودن هرکدام از فاکتورهای زیر، نمودار بروزرسانی شده و در نهایت کاربر می تواند نمودار گزارش آماری کسب و کار خود را مشاهده کند. با نگه داشتن ماوس بر روی هر نقطه از نمودار می توانید عدد مربوط به گزارش آن روز را ببینید.

  • تعداد کل بازدید

    بیانگر تعداد دفعاتی است که کسب و کار به یکی از دو روش زیر نمایش داده شده است.

  • تعداد کل تماس

    بیانگر تعداد کل تماس های تلفنی کاربران با کسب و کار از طریق سایت کتاب اول می باشد.

  • تعداد بازدید در صفحات جستجو

    بیانگر تعداد دفعات نمایش کسب و کار در نتایج یافت شده صفحه جستجو می باشد.

  • تعداد تماس در صفحات جستجو

    بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران از طریق دکمه تماس در صفحه جستجوی سایت کتاب اول با کسب و کار تماس گرفته اند.

  • تعداد بازدید صفحه کسب و کار

    بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران، صفحه کسب و کار (پروفایل) را مشاهده کرده اند.

  • تعداد تماس از صفحه کسب و کار

    بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران از طریق صفحه کسب و کار در سایت کتاب اول با آن کسب و کار تماس گرفته اند.

نکته: این گزینه ها می توانند بصورت تکی و یا چندتایی انتخاب شوند، که در صورت انتخاب چند گزینه ی همزمان، تمام گزینه های انتخاب شده در نمودار بصورت همزمان نمایش داده می شوند.

2.4. لیست کلمات کلیدی در گزارش آماری

در این قسمت، گزارش کلمات کلیدی در بازه زمانی قرار دارد. این قسمت آمار نمایش کسب و کار و همچنین تعداد تماس های کاربران براساس کلمات کلیدی تعریف شده را نشان می دهد.

به عنوان نمونه در عکس زیر، عبارت "متخصص قلب و عروق" برای این کسب و کار تعریف شده است:

  • تعداد دفعات نمایش آگهی در صفحات جستجو

    این عدد بیانگر، تعداد دفعات نمایش کسب و کار، در صفحات نمایش نتایج جستجوی عبارت "نمایندگی بیمه" است.

  • مجموع تعداد دفعاتی که کاربران بصورت مستقیم دکمه "تماس" را زده اند

    این عدد بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران از طریق سایت با کسب و کار شما تماس گرفته اند.

  • لینک های هدایت شده از سمت سایت گوگل

    این عدد بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران از سمت گوگل به صفحات نمایش نتایج که حاوی کسب و کار شما است و یا مستقیما به خود صفحه کسب و کار (پروفایل) شما هدایت شده اند.

  • لینک های مستقیم کتاب اول

    این عدد بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران از طریق لینک های مستقیم کتاب اول شما را مشاهده کرده اند.

  • لینک های هدایت شده از سایت های دیگر و یا شبکه های اجتماعی

    این عدد بیانگر تعداد دفعاتی است که کاربران از طریق لینک های هدایت شده از سایت های دیگر و یا شبکه های اجتماعی شما را مشاهده کرده اند.