اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
توضیحات
فروش و خدمات پس از فروش
دنیای امروز، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد بوده و حال و هوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد، فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه مسلم است هر صنعتی که به هر علت نتواند به این موج فراگیر بپیوندد در آینده ای نه چندان دور فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست خواهد داد .

بازاریابی و فروش در طی چند دهه اخیر تغییرات شگرفی را تجربه کرده است. فضای کسب و کار در بسیاری از صنایع از حالت انحصاری و فروش محوری به رقابتی و مشتری مداری تغییر کرده است. باور و تفکر اعضای هئیت مدیره و تیم فروش مجموعه بالین تک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره بر اصل رقابت سالم توام با مشتری مداری تاکید ورزیده اند. در این راستا واحد فروش شرکت بالین تک همواره درصدد برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان به منظور درک و شناسایی نیازهای واقعی آن ها، ارائه خدمات درخور و شایسته به آنان با استفاده از تکنیک ها و روش های روز می باشد. برای نیل به این اهداف این مجموعه با بکارگیری پرسنل مجرب و کارآزموده سعی در تسریع بسیاری از عملیات فروش محصول از قبیل: ثبت سفارشات، ارائه اطلاعات محصول ، اطلاعات مربوط به سفارش در لحظه و آمارهای مربوط به مشتریان به صورت حضوری و غیر حضوری دارد. این فرآیندها توسط بخش ها زیر انجام می شود.

واحد ثبت سفارش
واحد مالی فروش
واحد توزیع و لجستیک
بخش ارتباط با مشتریان نیز به منظور بهبود مستمر خدمات پس از فروش و ارتقا کیفی محصولات به عنوان یکی از ارکان اصلی اجرایی در واحد فروش مستقر شده است تا به شکایات مربوطه رسیدگی نماید. رویکرد واحد ارتباط با مشتریان همواره بر این اصل بوده است که با سعه صدر و علاقه، به نارضایتی ها و شکایات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارائه مستندات پاسخ دهد. اعتقاد و باور مجموعه بالین تک این است که عامل موفقیت و پیشرفت سازمان توجه به خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید