اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
پارک بازاریابی ایران  از سال 1386 با هدف مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازار (بازاریابی) و فروش و تجاری سازی وارد عرصه اقتصاد کشور گردید و در همین راستا نیز با گردآوری متخصصان مجرب در قالب اتاق فکر بازاریابی یکی از قوی ترین هسته های بازاریابی کشور را ایجاد نموده است و به تبع آن نیز با تشکیل باشگاه بازاریابان ایران گامی بلند در توسعه و یکپارچگی مدیریت بازاریابی در ایران برداشت.
مشاوران ارشد پارک بازاریابی ایران با تلاش مستمر و منسجم در کنار صنایع مختلف کشور، مفتخر به کسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار، در داخل و خارج از کشور گردیده‌اند.
هدف از تدوین و پیاده‌سازی این مدل، برنامه ریزی فروش تضمینی، افزایش سهم بازار و ارتقای سطح برند شرکت ها می باشد.
پارک بازاریابی ایران سابقه همکاری با واحدهای خدماتی و صنعتی متفاوتی را در رزومه فعالیتی و پژوهشی خود دارد. آنچه در پارک بازاریابی ایران انجام می شود، ایده زایی، تدوین، اجرا، ارزیابی پروژه های مدیریت بازار و توسعه پایدار این علم غنی بر اساس تجربه و مطالعه می باشد. بهره مندی از مشاوره کارشناسان و دکترین مجرب و تحصیل کرده در داخل و خارج از کشور باعث ایجاد بهره وری ایده آل در زمینه های تخصصی از قبیل مشاوره مدیریت بازاریابی عملیاتی، تدوین برنامه جامع تبلیغات، تجاری سازی، مهندسی فروش، مدیریت برند و برندسازی و همچنین تدوین برنامه بازاریابی و فروش سیستماتیک شده است.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید