شرکت ارم شیمی آذربایجان - دفتر مرکزی

تولید روغن صنعتی ضد یخ
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
شرکت ارم شیمی آذربایجان با اهداف عالی در زمینه نیل به خود کفائی و قطع وابستگی و ایجاد اشتغال با نیرو های متعهد و دلسوز در سال 72 در شهرک صنعتی شهید سلیمی تأسیس و در سال 74 با ظرفیت اسمی 11000 تن در سال به دست وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت وقت آقای مهندس نعمت زاده و مسئولین محترم محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت که در سال 79 به 27000 تن در سال ارتقا یافت تا جایی که هم اکنون اکثر شرکتهای توزیع برق و شرکت های تولید و تعمیر کننده دستگاههای ترانس و برخی شرکتهای خارجی جزو مشتریان این شرکت میباشند. در سالهای اخیر تولیدات این شرکت انواع روغنها و حلالهای صنعتی است که عمده ترین این روغنها ، روغنهای عایق الکتریکی ( روغن ترانسفورمر ) است که برای اولین با در ایران مطابق با استاندارد های جهانی IEC-60 296 و BS -148 و استاندارد ملی 2661 ایران تولید می شود و این شرکت با دارا بودن تکنولوژی لازم و کارشناسان مجرب و متخصص توانسته است تولیدات خود را با جدیدترین استانداردهای بین المللی منطبق نموده و از چندین شرکت خارجی و نیز از مراجع صاحب نظر داخلی از جمله پژوهشگاه های نفت و نیرو تأییدیه کیفیت داشته و روغن مورد نیاز صنایع مختلف را تأمین نماید . شرکت ارم شیمی آذربایجان افتخار دارد که پیشرو در عرصه ی تولید روغن های عایق الکتریکی با بالاترین کیفیت است و محصولات این شرکت بدون ایجاد مشکلات زیست محیطی بر روغنهای مشابه خارجی برتری دارد.

شرکت ارم شیمی آذربایجان در سال 1378 لوح تقدیر به جهت خلاقیت و فن آوری ، ودر سال 1379 لوح افتخار به جهت تولید کننده نمونه سال از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و در سال 1380 تندیس نمایشگاه بین المللی برق را به جهت ابتکار و نو آوری به خود اختصاص داده است .

شرکت ارم شیمی آذربایجان دارای گواهی نامه بین المللی ISO 9001 – 2009 بوده که در سایت JAS-ANZ .
Joint Accreditation System of Australia and New Zealand ثبت گردیده و قابل رد یابی می باشد.

علاوه برروغن های عایق الکتریکی تولیدات شرکت ارم شیمی آذربایجان شامل انواع پارافینهای صنعتی و انواع روغن های حل شونده مانند آب صابون ، روغن استرچ و روغن دوک و روغن توربین و انواع حلالهای صنعتی و سایر روغنهای درخواستی مشتریان مطابق آنالیز و نمونه دریافتی از آنها میباشد.

این شرکت افتخار دارد که در عرصه تولید روغنهای الکتریکی با بالاترین کیفیت پیشرو می باشد و محصولات آن بدون ایجاد مشکلات زیست محیطی بر روغنهای مشابه خارجی برتری دارد .

شرکت ارم شیمی آذربایجان توانسته است پاسخگوی نیازهای 46 گانه توزیع برق با شهرها تابعه و مناطق 30 گانه برق کشور و شرکتهای عمده تولید کننده ترانس از جمله کوشکن و ایران ترانسفو (که تا به حال مقدار 20000000 لیتر نیاز این شرکت را تأمین نموده است ) و تعمیر کننده ترانس مانند پیچش سیم توس و توس نیرو و کوشش برق و فارس کلید و…… و شرکتهای گاز سراسر کشور باشد .

علاوه بر موارد فوق این شرکت از بدو تأسیس نه تنها روغن ترانس شرکت های توزیع برق و سایر شرکتهای مطروحه را بر آورده کرده به سبب وجود آزمایشگاه مجهز و نیرو های توانمند به ارائه خدمات آزمایشگاهی و مشاوره در زمینه مواد نفتی بوده است و تنها افتخار خود را رضایت مشتریان می داند و به این امر به خود می بالد که چنین سرمایه تمام نشدنی دارد .

درپایان با تأییدات خداوند متعال و تلاش بی وقفه متخصصان این شرکت امید است شرکت ارم شیمی آذربایجان همچون نگینی در انگشتری صنعت برق کما فی السابق بدرخشد .
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید