شرکت تعاونی الوان - کارخانه

مجری رنگهای صنعتی . پوشش کف . ساختمانی

تولید رنگ و رزین پوشش ضد حریق
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
شرکت تعاونی تولید رنگ و رزین الوان شرکتی پویاست که کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده تا بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. روح شجاعت،کارآفرینی و تعهد شرکت به درستکاری ، سنگ بنای موفقیت آن بوده و هست. با افتخار مدعی هستیم که شرکت تعاونی رنگ الوان به عنوان یکی از برترین و پر افتخارترین تولیدکنندگان رنگ های دکوراتیو و صنعتی مرغوب شناخته شده و این جایگاه را از زمان معرفی خود از سال ۱۳۶۰ حفظ کرده است.
شرکت تعاونی رنگ الوان ، یکی از برندهای برتر کشور در این صنعت می باشد که به واسطه کیفیت بی رقیب، نوآوری، ارزش آفرینی و کارآیی و حضور فعال،  همواره شهره عام خاص بوده است.
تیم شایسته و قابل اتکای الوان، با ارزیابی و بررسی مواد اولیه، تکنولوژی و خدمات جدید، محصولات و فرایند های تولید را بهبود می بخشند. شرکت تعاونی رنگ الوان از سرچشمه که یک کسب و کار خانوادگی بوده است تا جایگاه کنونی به عنوان پیشروی صنعت رنگ،  به دلیل ثبات قدم در بهبود مستمر محصولات، پیروی از تکنولوژی های روز، بسته بندی های نو، ایجاد انگیزه در کارکنان لایق خود ، پاسخ فعالانه به نیازهای مشتریان و تعهد راسخ به نوآوری، تحقیق و توسعه محصولات جدید همواره زبان زد خاص و عام بوده است.
تعاونی رنگ الوان با تاکید بر  ماندگاری و دوام محصولات خود، گزینه های مسئولانه ای برای تولید کالاها وتوسعه فرایندهای جدید، با کمترین اثرات مخرب بر طبیعت ارائه می نماید. شرکت تعاونی رنگ الوان همچنان پیشرو در انجام راهکارهای زیست محیطی بوده و ایده های سبز خود را با توجه به تکنولوژی های جدید منطبق با طبیعت به مرحله عمل می رساند.
واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) در این شرکت فقط در زمینه ترکیب رنگ ها با یکدیگر فعالیت نمی کند بلکه ارایه راهکار های جدید برای محافظت بهتر و طولانی تر از دارایی های با ارزش شخصی، ملی و تجاری ، از خانه ها گرفته تا کارخانه ها، از جاده ها گرفته تا پل ها ، از مبلمان و اثاثیه گرفته تا قایق ها و کشتی ها و پالایشگاهها و صنایع مختلف را سر لوحه کار خود قرار داده است. متخصصان واحد تحقیق و توسعه ما مجموعه ای از رنگ های تقویت شده با تکنولوژی نانو طراحی و ارایه کرده اند که در مقایسه با رنگ های معمولی از پایداری و ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و هرکدام دارای خواص منحصر به فردی است که از جمله آن ها می توان ضد قارچ و ضد باکتری بودن رنگ ها، قابلیت تنفس، دوام در شرایط محیطی نا مساعد و بسیاری موارد دیگر را نام برد.
متخصصان برنامه ریزی و کامپیوتر ما استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم های مکانیزه جامع در این مجموعه صنعتی و تجاری را سر لوحه کار خود قرار داده اند ، موفقیت ما به طور مستقیم نتیجه عهد و پیمان ما برای ارایه محصولاتی با بالاترین کیفیت است. شرکت تعاونی رنگ الوان تمامی موفقیت های درون و برون سازمانی خویش را مرهون حمایت ها، پیشنهادات و انتقادات و نظرات سازنده مشتریان گرامی دانسته و همچون گذشته منتظر راهنمایی های دلسوزانه شما مشتریان و خانواده بزرگ الوان می باشد.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید