شرکت سامانه های مدیریت

ایجاد ارزش بیشتر برای سازمان ها و افراد با استفاده از فناوری اطلاعات

نرم افزار کاربردی نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
شرکت سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) و نرم افزار CRM (نرم افزار سی آر ام) در ایران، محصولات و خدمات متعددی را در زمینه CRM (سی آر ام) و نرم افزارهای سازمانی ارائه نموده است. نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش، نرم افزار خدمات پس از فروش، نرم افزار پشتیبانی، نرم افزار تیکتینگ، باشگاه مشتریان، فروشگاه اینترنتی، نرم افزار فروش اینترنتی، پورتال، پورتال سازمانی، پورتال فروش، پرتال، سایت و وب‌سایت یکپارچه، نرم افزار انبار، نرم افزار حسابداری، نرم افزار وصول مطالبات، نرم افزار مدیریت شکایت، نرم افزار شکایات، نرم افزار انتقادات و پیشنهادات، نرم افزار نظرسنجی، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار مدیریت وظایف پروژه، مدیریت بسته های کاری، نرم افزار مأموریت و مدیریت هزینه برخی از محصولات و راهکارهای شرکت سامانه های مدیریت است. از دیگر محصولات سی آر ام (CRM) سامانه های مدیریت می‌توان به نرم افزار تلفنی callsys که نرم افزار یکپارچه ساز تلفن و نرم افزار سی آر ام است، نرم افزار اس ام اس یا پیام کوتاه و پیامکی smSys، نرم افزار فکس و نرم افزار نمابر faxSys، نرم افزار ایمیل یکپارچه با سیستم CRM (سی ار ام) و راهکار بازاریابی جهت انجام بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ، email marketing) mailSys)، نرم افزار تلگرام telegram) telegramSys) که نرم افزار CRM (نرم افزار سی آر ام) را با نرم افزار تلگرام یکپارچه می‌کند، راهکار و نرم افزار شبکه های اجتماعی، نرم افزار امتیازدهی و رتبه بندی gradeSys، اپ موبایل، mobile app نرم افزار appSys یکپارچه با سیستم CRM نام برد. شرکت CRM سامانه های مدیریت نرم افزار Microsoft dynamics CRM (مایکروسافت داینامیک سی ار ام) و نرم افزار Microsoft dynamics ۳۶۵ (مایکروسافت داینامیک ۳۶۵) را به صورت کاملا یکپارچه با سایر محصولاتش پیاده سازی می‌نماید. (خدمات سامانه های مدیریت برای کلیه ورژن‌های نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM اعم از Microsoft dynamics CRM ۲۰۱۱، Microsoft dynamics CRM ۲۰۱۳، Microsoft dynamics CRM ۲۰۱۵، Microsoft dynamics CRM ۲۰۱۶ و Microsoft dynamics ۳۶۵ ارائه می‌گردد.) نرم افزار فارسی ساز مایکروسافت داینامیک ۳۶۵ (CRM ۳۶۵) و فارسی ساز مایکروسافت CRM و همچنین نرم افزار تقویم شمسی و نرم افزار شمسی ساز داینامیک ۳۶۵ و داینامیک CRM از دیگر محصولات سامانه های مدیریت در حوزه نرم افزار CRM است. سایر خدمات سامانه های مدیریت عبارتند از: مشاوره مدیریت، مشاوره CRM، آموزش CRM، سفارشی سازی نرم افزار CRM و خدمات پشتیبانی CRM. شرکت سامانه های مدیریت نرم افزار CRM را برای صنایع مختلف نیز ارائه نموده است: نرم افزار CRM بیمه، نرم افزار CRM بانکی و سی ار ام خدمات بانکداری، نرم افزار CRM شرکت آسانسوری، نرم افزار CRM شرکت های بازرگانی، نرم افزار CRM نشر، نرم افزار CRM تهویه مطبوع، نرم افزار CRM شرکت های خدماتی، CRM شرکتهای نرم افزاری، نرم افزار CRM شرکت ساختمانی، نرم افزار CRM سازمان های دولتی (مرکز ارتباط مردمی) نیز نمونه ای از راهکارهای صنایعی است که در حوزه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری توسط شرکت توسعه سامانه های مدیریت برید ارائه می‌شود. دوره های آموزشی CRM سامانه های مدیریت با مدرک معتبر و کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود، دوره آموزشی راهبری نرم افزار Microsoft dynamics CRM (مایکروسافت داینامیک سی ار ام) و دوره آموزش نرم افزار Microsoft dynamics ۳۶۵ (مایکروسافت داینامیک ۳۶۵) و دوره آموزش تخصصی CRM برخی از دوره های آموزشی تخصصی دپارتمان آموزش سامانه های مدیریت است. داشبوردهای مدیریتی، هوش تجاری (BI) و گزارشات، نمودارها و نماهای تحلیلی در محیط نرم افزار CRM سامانه های مدیریت به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد. سیستم تلفنی callSys با مرکز تماس ویپ VOIP و PBX های سیسکو (Cisco pbx)، الستیکس (Elastix PBX)، استریسک (Asterisk pbx)، آوایا (Avaya pbx)، پاناسونیک (سانترال Panasonic)، مایتل (mitel) و سایر مراکز تماس کاملا یکپارچه است. نرم افزار CRM سامانه های مدیریت با تمامی کانال های ارتباطی و مراکز تماس سازمان یکپارچه است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سامانه های مدیریت و راهکارهای سفارشی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه های بازاریابی (مدیریت کمپین های بازاریابی، بخش بندی بازار، لیست های بازاریابی، بازاریابی ایمیلی و مدیریت وظایف بازاریابیs)، فروش (مدیریت سرنخ های فروش، فرصت فروش، قیف فروش، مدیریت پیش فاکتور، فاکتور، سفارش، حسابداری فروش، انبار فروش و ...) و خدمات (مدیریت موردهای خدماتی، مدیریت سفارشات، مدیریت دانش، گارانتی، مدیریت SLA، پشتیبانی، تیکتینگ و ...) سازمان‌ها با هدف ایجاد ارزش مشتری بیشتر CLV) customer lifetime value) ارائه می گردد. تجربه مشتری خود را (CEM، مدیریت تجربه مشتری) customer experience management با CRM سامانه های مدیریت افزایش خواهید داد. برای آشنایی بیشتر با مفهوم CRM) CRM چیست؟)، مفهوم CEM) CEM چیست؟)، مفهوم CLV) CLV چیست؟ ارزش مشتری چیست؟)، CRM اجتماعی، اخبار تکنولوژی CRM، راهکارها و محصولات جدید، داستان موفقیت مشتریان، پروژه های موفق CRM و ... می‌توانید از بخش مقالات و سایر بخش‌های وب‌سایت شرکت سامانه های مدیریت بازدید نمایید.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید