اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

user avatar قربان زاده 1 سال و 11 ماه و 3 هفته و 2 روز پیش

مدیریت فروشگاه بسیار متخلف و دروغگو هستن . در سایت ترب امتیاز عملکرد این فروشگاه 1 از 5 هست و ایمالز 2 بار همکاریش رو با این فروشگاه خاتمه داده . رسما کلاهبردار هستن مبلغ رو دریافت می کنن اما کالا رو تحویل نمی دن تا کار به شکایت برسه . به هیچ وجه بهشون اعتماد نکنین و خرید ثبت نکنین .

user avatar ماکیان 2 سال و 2 ماه و 2 هفته و 1 روز پیش

به فروشگاهی که قبلا فروشگاه حضوری بوده وه به علا تعدد شکایات پلمپ شده و به فروشگاه اینترنتی تبدیل شده نباید اعتماد کرد. متاسفانه ما دیر متوجه شدیم و با شکایت قضایی تونستیم مبلغی که بهشون پرداخت کرده بودیم رو پس بگیریم . پول رو می گیرن بعد تا ماه ها مشتری رو می پیچونن

user avatar قاف 2 سال و 2 ماه و 2 هفته و 4 روز پیش

بی مسئولیت ترین و دروغگو ترین فروشگاهی که تا به حال خرید کردم . قبل از خرید بسیاااااااااااااار خوش زبان بودن . و کاملا آگاه به روش های فروش و جلب اعتماد مشتری هستن . اما بعد از گذشت بیشتر از 2 ماه از صدور فاکتور اقدام به تحویل کالا نکردن و هر بار بعد از تماس های مکرر جهت پیگیری سفارش ، پاسخ های طفره آمیز و لاقیدانه می دادن یا با قطع کردن مکالمه و یا عدم پاسخگویی سعی در تعلل در امر و سردواندن ما داشتن . بعد از مدت ها درگیری آقای زادگان (مسئول فروشگاه ) به ما پیشنهاد استرداد وجه دادن (که با وجود مغایرت با اصل الزام به انجام تعهد پذیرفتیم ) اما باز هم مدت ها از عودت وجه با بهانه های مختلف سرباز زدند. در نهایت با ثبت شکایت در سامانه 124.ir و پیگیری قضایی موفق به دریافت وجهی که پرداخت کرده بودم شدم .