شرکت تهران سوئیچ

کفپوش عایق و محافظت الکتریکی برای محافظت فردی و جمعی کارگران درگیر در تاسیسات برقی برای ولتاژ های ضعیف و قوی

سیستم امنیتی و حفاظتی عایق حرارتی و برودتی کفپوش صنعتی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • فکس :
  • ایمیل :
توضیحات
کفپوش عایق الکتریکی آلمانی شرکت تهران سوئیچ برای محافظت فردی و جمعی برای کارگران درگیر در تاسیسات برقی برای ولتاژ 3.3kV ، 6.6kV ، 11kV ، 15kV ، 20kV ، 33kV و بالاتر
کفپوش عایق با کیفیت بالا با عایق الکتریکی عالی و خواص مکانیکی برای مقاومت در برابر ضربه ، پارگی یا سوراخ شدن در محافظت از کارگران در سوئیچ LV MV HV و سیستم های قدرت مورد استفاده قرار میگیرد.
در هنگام استفاده از تابلو ، تابلوی برق LV-HV ، پست های ایستگاه ، ترانسفورماتورها و ایستگاههای کاری الکتریکی ، کفپوش لاستیکی عایق با جذب نیرویی که می تواند ناشی از اتصال کوتاه یا نشت الکتریکی باشد ، کارگران را در برابر شوک الکتریکی محافظت می کند. طیف گسترده ای از کفپوش لاستیکی برقی کاملا آزمایش شده است تا مطابق با استانداردهای مربوطه را تضمین کند کفپوش با استفاده از بهترین ترکیبات لاستیکی تولید می شود. کیفیت این تشک های عایق برق در رعایت و حفظ استانداردهای حفاظت الکتریکی کاملا یکپارچه است. در آلمان، DNO به طور فزاینده ای تصویب استفاده از تشک لاستیک عایق در برنامه های اتصال کابل را می دهد. اگر دستکشهای عایق مورد استفاده آسیب ببینند یا سطح حفاظت لازم را ایجاد نکنند ، استفاده از تشک عایق برق در برنامه های اتصال کابل ، سطح محافظت ثانویه را فراهم می کند.

شرکت بزرگ تهران سوئیچ تنها ارائه دهنده کفپوش های عایق برق با استاندارد تولید در ایران میباشد

در ایران کفپوش عایق برق تولید نمیشود و در صورت ادعای فروشنده مبنی بر تولید کفپوش عایق برق ایرانی حتما درخواست بازدید از کارخانه را داشته باشید
عده ای افراد سودجو لاستیک های معمولی و ورزشی را به عنوان کفپوش عایق برق ارائه می دهند . که حتی این افراد با اسناد تقلبی از تائیدیه پژوهشگاه نیرو محصول خود را به عنوان کفپوش عایق برق تائیدیه دار به فروش میرسانند که این امر خطرات ناگواری را برای اپراتور دارد لذا از شما تقاضا دارم که در این خصوص دقت نظر بفرمایید.
توجه: مشاهده شده اخیرا عده ای سودجو لاستیک های معمولی را به نام فرش عایق به متقاضیان ارائه میدهند که این امر میتواند زمینه ساز خطرات و فجایع سنگینی باشد.
کفپوش عایق برق یکی از محصولات تخصصی این شرکت بوده که دارای کیفیتی متمایز و برتر نسبت به سایر محصولات مشابه موجود درکشور میباشد و با قیمتی به مراتب مناسب تر به متقاضیان ارائه می گردد.

این کفپوش ها مقاوم در برابر میدان مغناطیسی بوده و صددرصد عدم رسانا در برابر جریان الکتریسته و بارهای الکتریکی می باشد.

تهران سوئیچ تنها و بزرگ ترین شرکت وارد کننده کفپوش های عایق برق همراه با تاییدیه آزمایشگاه فشار قوی پژوهشگاه نیرو و مرکز پژوهش متالورژی رازی در ایران مطابق استاندارد IEC 61111( ایزو ) آماده است تا کفپوش های عایق برق را بصورت سفارشی همراه با بیشترین کیفیت و بهترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

نکته قابل توجه اینکه این فرش های عایق اپراتورها یا کارمندان قسمت نگه داری و تعمیرات تجهیزات الکتریکی را از خطرات برق گرفتگی و شوک های الکتریکی و محافظت مینماید.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید