شرکت برنا (بتا سیستم)

نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
سیستم یکپارچه برنامه ریزی منابع سازمانی SAP، راهکار مرتبط ساختن توابع درون سازمانی به بخش های دیگر سازمان است تا روند کسب و کارها را هموار سازد و تمام منابع سازمان را یکپارچه نماید. این یکپارچه سازی با استفاده از ماژول های تعاملی انجام می شود و ماژول های تعاملی امکانی را فراهم می کنند تا یک دپارتمان خاص بتواند برای انجام و تکمیل وظایف خود، از اطلاعات مورد نیاز دپارتمان های دیگر، استفاده بکند.

پیش از خلق روش های ERP افراد از طریق ارتباطات یک به یک و رو در رو اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کردند. همانطور که واضح است ارتباطات رو در رو نیاز به زمان و انرژی بیشتری دارد. اما در حال حاضر با وجود ماژول های مختلف SAP ERP یک جریان بی نظیر اطلاعاتی ایجاد شده است که این جریان اطلاعاتی و ارتباطی، نیاز های فردی و گروهی سازمان ها و مجموعه های مختلف را مرتفع می سازد.

یک نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است که توسط شرکت آلمانی SAP بمنظور استفاده شرکت های کوچک و متوسط طراحی و تولید شده است و هدف آن به عنوان یک راه کار سازمانی، یکپارچه سازی منابع و خودکار سازی عملیات ها و کارکرد ها در حوزه های کاری مختلف یک سازمان، از قبیل: امور مالی، فروش، منابع انسانی و می باشد. SAP Business One شامل 15 ماژول کاربردی است که فرایندهای جاری در یک سازمان را پوشش می دهد. از ماژول هایی که بیشترین استفاده را در این سیستم دارند، می توان به ماژول مالی، فروش، خرید، شرکای تجاری ، بانکداری و موجودی اشاره کرد. هر ماژول وظایف خاص مربوط به خود را به تنهایی انجام می دهد، اما در صورت نیاز با ماژول های دیگر نیز در ارتباط است.
جربیات بتا سیستم در حوزه مشاوره و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی پویا مبتنی بر نرم افزارهای SAP و اجرایی نمودن پروژه های متعدد و موفق در سازمانها و شرکتهای معتبر داخلی برای اولین بار در ایران، بیانگر این مطلب است که در پیاده سازی پروژه ها علاوه بر راهکار های نرم افزاری، استفاده از تجربیات نیز برای دستیابی به موفقیت نقش بسزایی دارد. بتا سیستم با تکیه بر این تجربیات و به کمک نرم افزار SAP Business One راهکارهای مدیریت سازمانی پیشرفته و مناسبی را در اختیار شرکت های کوچک و متوسط قرار می دهد
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید