شرکت مهندسی رایانه گستر آرش

برنامه نویسی نرم افزار مهندسی نرم افزار کاربردی پخش نرم افزار
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
شرکت  مهندسی رایانه گستر آرش در سال 1376 به شماره 12799 در مشهد مقدس به ثبت رسید و در زمینه فروش سخت افزار ، تجهیزات شبکه  و برنامه نویسی نرم افزار شروع به فعالیت نمود. شرکت از همان ابتدا با ایمان به اینکه سیستمی پایدار خواهد ماند که در آن دو برنده (سیستم برنده - برنده) وجود داشته باشد و سیستم های برنده-بازنده را محکوم به فنا و نابودی می دانست ، صداقت و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داد و همواره تاکید بر رعایت حقوق مشتری به عنوان مهمترین اصل داشت .و همین امر باعث رشد روز افزون مشتریان و استفاده کننده گان از محصولات شرکت گردید به طوری که در حال حاضر می توان گفت در اکثر نقاط کشور مجموعه نرم افزارهای این شرکت وجود دارد.
شرکت از سال 1379 با تغییر گرایش صرفا به تولید نرم افزار های کاربردی ، طراحی وب سایت و نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری پرداخت . از سال 80 با رویکرد تولید نرم افزار در زمینه نرم افزارهای کاربردی و تحت وب و طراحی سایت به صورت تخصصی اقدام به تولید نرم افزار های مختلفی از جمله نرم افزار آب بها ،نرم افزار آزمایشگاه شیمی و میکروبی آب ، نرم افزار فرش ، نرم افزار حقوقی ، نرم افزار مبدل داس به ویندوز ، نرم افزار مبدل ویندوز به داس، نرم افزار حسابداری ، نرم افزار صندوق و ... ، تولید فونت بارکد True Type شامل بارکد های سری کد 128 (Code 128A ,Code 128B, Code128C و نیز بارکد EAN-13 نمود که مجموعه این نرم افزار ها هم اکنون توسط بسیاری از سازمان ها و ادارات دولتی و شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی در حال استفاده می باشد.
از جمله استفاده کننده گان نرم افزار های تولیدی این مجموعه می توان به مجموعه شرکت های آب و فاضلاب روستایی و کلیه شرکت های تابعه در : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی ، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان شمالی ، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی ،شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان  ،شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران ، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ،شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد ،شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان ، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان ، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، شرکت فرش ذوالانواری ، شرکت فرش مشهد، شرکت مخابرات اهواز ، شرکت مخابرات ایران ، شرکت ایرانسل، شرکت پست استان خراسان رضوی ، صنایع الکترونیک شیراز ، مهندسی سامانه های تمیز ، شرکت تعاونی بنه سبز خراسان ، دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ، سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی ، سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی ، شرکت احیای صنایع خراسان ، بنیاد شهید شوش دانیال ، شرکت گاز و ....
آموزش و برگزاری آزمون های آن لاین یکی دیگر از فعالیت هایی است که این مجموعه از سال 80 به عنوان یک فعالیت اصلی به آن مشغول می باشد. این روش که به منظور کاهش هزینه های ارزیابی آزمونها و افزایش سطح دسترسی دانشجویان و دانش آموزان به منابع و سئوالات آزمون و امکان ارزیابی دانسته هایشان با سئوالات آزمون بکار گرفته تا کنون موفقیت های شایانی را به دنبال داشته است.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید