بیمه ایران - انصاری - کد 34758

مشاوره حرفه ای جهت صدور انواع بیمه نامه و پیگیری پرونده های خسارتی بیمه ای ثالث بدنه مسوولیت ساختمانی مسوولیت کارفرما بیمه منزل، فروشگاه، رستوران، عمر

نمایندگی بیمه
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
توضیحات
این نمایندگی افتخار دارد با بهره گیری از کادر خوش برخورد و جوان و با تجربه و استفاده از دانش فنی بیمه ای، بهینه ترین مشاوره حرفه ای در زمینه انتخاب و صدور بیمه نامه و همچنین پیگیری پرونده های خسارتی بیمه گذاران خود و حتی سایر شرکت ها را ارائه بنماید.

مژده ما به بیمه گذاران مان در سراسر کشور، روند تاسیس شرکت حقوقی بیمه ایران با مدیریت عاملی آقای شهریار انصاری گیلانی است تا روند ارائه خدمات (علیرغم امکانات فضای مجازی و پست الکترونیک یا مرسوم سبک قدیم) به بیمه گذاران ارجمند تسهیل و تسریع گردد.
سابقه ما نشان دهنده ی ارائه خدمات بیمه ای موثر و اصولی در زمان مشاوره و صدور و نیز پیگیری دقیق و مستمر پرونده های خسارتی است تا حصول نتیجه و رضایتمندی بیمه گذاران ارجمند مان.

تمامی پرسنل بگونه ای آموزش انتخاب شده اند و آموزش دیده اند که حتی اگر بیمه نامه تان صادره شرکتهای دیگر باشد، بهترین راهنمایی را برای حصول نتیجه از شما دریغ نخواهند نمود چرا که...

رسالت ما معرفی بیمه های مورد نیاز هر فرد یا پیشه ای است و کاستن بار خسارات گاها جبران ناپذیر مالی از دوش هموطنان ما و این مهم همراه با صداقت کامل و به دور از هرگونه پنهان کاری صورت می پذیرد.

در نهایت صبوری به پرسشها و خواسته های بیمه ای شما پاسخ داده می شود و در زمان حوادث و خسارات در کنار و همراه شما خواهیم بود هر چند آرزو مس کنیم برای هیچ انسان و موجودی حادثه ناخوشایندی رخ ندهد.

بخشی از رشته های بیمه ای که می تواند مورد نیاز افراد جامعه باشد عبارتند از:

بیمه حریق منازل، فروشگاه ها، کارخانجات و انبارها

بیمه ثالث و بدنه اتومبیل

بیمه های مسوولیت کارفرما در قبال کارگران خدماتی، صنعتی و تجاری

بیمه های مسوولیت ساختمانی

بیمه های مسوولیت ناشی از گودبرداری ساختمانی

بیمه های عمر و پس اندازی

بیمه های بازنشستگی

بیمه حوادث انفرادی

بیمه حوادث خانواده

بیمه مسوولیت مدیر ساختمان

بیمه مسوولیت آسانسور

بیمه های مهندسی

بیمه باربری

بیمه کشتی

بیمه جت اسکی و قایق موتوری
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید